summaryrefslogtreecommitdiffstats
path: root/oiv/osnutek/tex/prakticni.tex
blob: 8762a07a26a6055f63f49d69e1f984976a5ae9df (plain) (blame)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
\section{Praktični del}
\subsection{Ogled državnega zbora}
Ker si med kulturno--športnim dnevom državnega zbora nismo šli ogledat, sva imela avtorja namen ogleda notranjosti državnega zbora z namenom snemanja slik, ki bi jih kasneje objavila v Wikimedijino zbirko pod prosto licenco.
\paragraph{Opomba avtorjev} Zaradi epidemije izvedba praktičnega dela do sedaj še ni uspela. V kolikor bo prehajanje meja spet omogočeno še pred iztekom roka za oddajo naloge, bova dopolnila praktični del.
\subsection{Anketa o umetniških stališčih populacije}
Do sedaj je v okvirju OIV nalog zbranih že veliko podatkov o umetniških stališčih dijakov Gimnazije Bežigrad, večina nalog s področja umetnosti pripravlja podobne ankete. Za dopolnitev do sedaj zbranih podatkov tudi ta naloga vsebuje anketne odgovore o poznavanju umetniškega pristopa stavbe slovenskega parlamenta.\texttt{\texttt{}}
\subsubsection{Priprava anketnega formularja}
Anketa je bila pripravljena v odprtokodnem programu za anketiranje, dostopnem na spletnem naslovu \url{https://1ka.si/}.

Anketiranci so bili pozavni, da naj za pridobitev informacij ne posegajo po knjigah, spletu ali drugih zunanjih virih, temveč naj pišejo zgolj to, kar o stavbi parlamenta trenutno vedo.

Anketirancem je bila podana možnost \textit{ne vem}, tako v besedilnih poljih kot tudi v vprašanjih zaprtega/izbirnega tipa.

Vprašanja, ki sestavljajo anketni vprašalnik, so v prilogi.
Anketo sva z dijaki delila prek URL povezave \url{https://www.1ka.si/a/306708}.
\subsubsection{Analiza pridobljenih rezultatov}
S pomočjo, zbranih do enaindvajsete ure šestega novembra 2020, sva izluščila naslednja dejstva.
\begin{itemize}
	\item Anketo je izpolnilo petnajst dijakov, starih med petnajst in šestnajst let. Kljub temu je en dijak, star bodisi petnajst bodisi šestnajst, pod vprašanje o starosti napisal deset tisoč.
	\item Na prvo vprašanje so pravilno odgovorile tri osebe, štirje so priznali nevednost, ostali pa so si izmislili številke med 1000 in 1995.
	\item Na drugo vprašanje je pravilno odgovorila zgolj ena oseba, le-ta je navedla zgolj enega avtorja.
	\item 10 anketirancev ni vedelo za niti eno umetnino iz navedenih, trije so izbrali eno ali obe izmed dveh napačnih umetnin, ena oseba je odgovorila vse pravilno, ena dva pravilno, tri osebe pa so navedle zgolj enega izmed pravilnih.
	\item Dvanajst anketirancev je menilo, da je stavba parlamenta funkciji primerna in da jim je všeč. Ostali trije se s trditvijo niso strinjali.
	\item Devetim dijakom bi bila Katedrala svobode boljša stavba za gostovanje Parlamenta od trenutne.
	\item Dva anketiranca sta bila stara 15, en neznano število let, ostalih dvanajst pa je bilo starih po 16 let.
	\item Potrdile so se hipoteze 1, 2, 3, 4 in 6.
	\item Ovrgla sva hipotezo 5; večina dijakov je zadovoljna z izgledom parlamenta.
	\item Večina dijakov je na anketo naletela s klikom na povezavo na platformi Snapchat.
\end{itemize}